Biura

1. Jaki jest najkrótszy możliwy okres umowy?
Umowy najmu powierzchni biurowej zawierana jest na minimum 1 rok. 

Jeżeli potrzebują Państwo krótszej umowy wiąże się to ze zmiana stawki czynszu najmu.

2. Gdzie mogę zaparkować samochód?
Otrzymują Państwo do każdych wynajętych 10  m2 powierzchni, jedno miejsce parkingowe na monitorowanym, ogrodzonym parkingu.

Koszt wynajęcia dodatkowe miejsca to 90 zł netto /mc.


3. Czy budynek jest bezpieczny?
Tak, budynek jest monitorowany systemem kamer całą dobę i posiada ochronę. 


4. Czy w budynku znajdują się windy?
Tak, w budynku jest winda. Budynek przystosowany jest także dla osób niepełnosprawnych. 


5. Czy w budynku znajduje się sala konferencyjna?
Tak, dysponujemy dużą salą konferencyjną, którą mogą Państwo wynająć przy okazji większego spotkania czy konferencji.

6. W jakich godzinach mogę korzystać z biura?
Dostęp do budynku jest całodobowy. Dostęp  w godzinach nocnych  możliwy  jest przez recepcję apartamentową.

7. Czy mogę zamówić poczęstunek dla moich gości?
Na Państwa życzenie, po wcześniejszym ustaleniu terminu, świadczymy usługę cateringu w umówionym z Państwem zakresie.