Mieszkania

1. Jak można dokonać rezerwacji?

Rezerwacji mogą dokonać Państwo telefonicznie dzwoniąc do naszej recepcji 71 327100

lub przez naszą stronę internetową.

2. Na jak długo można wynająć apartament?

Nasze apartamenty mogą wynająć Państwo na jedną dobę jak i na kilka dni, tygodni czy miesięcy.

Nasza zasada to IM DŁUŻEJ TYM TANIEJ.

3. Ilu osobowe są apartamenty ?

Zarówno nasze mieszkania, jak i apartamenty są dwuosobowe, istnieje możliwość dostawki dla osoby trzeciej - szczegóły w zakładce cennik.

4. Czy należy dokonać zaliczki?

Zasady płatności zostaną szczegółowo określone w potwierdzeniu rezerwacji oraz w regulaminie.

5. Jak można odebrać klucze od apartamentów?

Po odbiór kluczy zapraszamy Państwa do recepcji znajdującej się w holu głównym w naszym budynku.

6. Czy można dokwaterować dodatkową osobę?

Można dokwaterować osobę trzecią do pokoju dwuosobowego, szczegóły w zakładce cennik.

7. Kiedy zaczyna się i kończy doba wynajmu?

Doba wynajmu zaczyna się o godz. 14 i kończy o godz.11 w dniu wyjazdu

(ewentualne przedłużenie doby jest możliwe jeśli apartament jest wolny, z tym pytaniem prosimy o kontakt z recepcją).

8. Jak wygląda zwrot kluczy od apartamentów?

W dniu wyjazdu prosimy naszych gości o pozostawienie kluczy na naszej recepcji w budynku. 

9. Czy akceptują Państwo zwierzęta domowe?

Jesteśmy otwarci na wszelkich czworonożnych pupilów. 

10. Czy w cenę noclegu wliczone jest śniadanie?

W naszym obiekcie nie są podawane śniadania. 

11. Gdzie można zaparkować samochód?

Do każdego apartamentu przypisane jest jedno miejsce parkingowe na naszym parkingu naziemnym, monitorowanym i ogrodzonym - szczegóły w zakładce cennik.

12. Czy w apartamencie jest Internet i TV cyfrowa?

Każdy apartament wyposażony jest w  WiFi. Aktywne są również kanały cyfrowej telewizji naziemnej.